loading...
سایت صبوح - سایت جامع ٨ سال دفاع مقدس
admin بازدید : 603 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

عبدالجلیل آخوندی

زمان پیش می رودومزدوران عراقی به داخل خاک کشوراسلامی مان تجاوز کرده توطئه دیگری از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی شکل می گیرد. مادرجان اگر من شهید شوم مبادا برای من گریه زاری کنیدشهادت برای هر انسان واقعی رفیع ترین درجه کمال است.

غلام حسین دوست محمدیان

مدرسه جایی که دانش آموزان مشت های آهنین خود را بردهان ابر قدرت هامی کوبندو13آبان یکی از همین نمونه هابودو دانش آموزان رسالت خودرا نشان دادند. و با درس خواندن خودضربه براندام امپریالیسم وصهیونیسم و دیگرابر قدرت هامی اندازند.

مدرسه جایی است که آینده سازان برای آینده خود اندیشه می کنند.

علیرضاارجمندعنایت

شهادت مرگ با افتخاری است که شهید با آگاهی کامل اینکه در چه راهی و برای چه هدفی قدم بر می دارد انتخاب می کند و در راه رسیدن به آن از تمامی هستی خود می گذرد. من نیز با توجه به اینکه اسلام در خطر است و احتیاج به کمک و یاری دارد قدم در این راه گذاشتم از کمک به جبهه های جنگ نکاهید و کمک کنید.

ای امت شهید پرور ایران: یکپارچه باشید و وحدت خود را حفظ کنید.

الله مراداسکندریان

مادر مهربان: تو اصلا بخاطر شهادت من گریه نکنی هر قطره اشکی که برای من بریزی ناراحت می شوم. و دشمن من خوشحالتر می شود.

همین جوانان بودند با صدای بلند الله اکبر این صدامیان از خدا بی خبر را از سنگرها و از مرزهای ایران بیرون راندند.

پدرم: الآن این جبهه نیاز زیاد به ما جوانان دارد اگر ما هم به این جا نیائیم مملکت را از بین می برند.

برادرم اصغر: سعی کن با مردم مهربان باشی هیچ کس را از خود ناراحت نگردان زیرا که این دنیا ارزش چندانی ندارد.

علی اکبر ناساری

مادر جان صبور باش که خداوند متعال با صابرین و صبر پیشه گان است. پدرم . متین و استوار باش که خوب سغادتی داشتی که فرزندی را هدیه فی سبیل الله نمودی. امیدوارم خداوند کریم گناهان همه ما را ببخشد.

همیشه به یاد خدا باش به او تکیه کن مبادا سست بشوی و خانه نشین شوی. حمله نزدیک است و فرصت کم پدر جان برادرانم را دلداری بدهید.

رجبعلی دودانگی

خداوند در قرآن می فرمایدکه:

آخرین راه رسیدن به من برای رسیدن به خداوند راه شهادت که آخر مراحل است انتخاب کرده ایم و برای نبرد با خصم زبون به جبهه ها می رویم و می خواهیم کار حسینی بکنیم.من وصیت می کنم حسین زمان را هیچگاه تنها نگذارند و همیشه سعی کنند جزء یاران حسین باشند وباید اسلام را یاری کرد.تکلیف است سخنان این پیر.این بزرگ و این یارواین نایب امام زمان را نصب العین قرار دهند.

معروف و نهی ازمنکررابسیارجدی بگیرید و سعی کنید که ازطریق اسلامی انجام دهید زیرا که پیامبر(ص) می فرماید: که این دو چیز ازعزیز ترین چیزهاست از آن جائیکه هدف از خلقت انسان رسیدن به خداست و برای رسیدن این راه و این مسیر جز صراط مستقیم راهی دیگر نیست.

سرداراسفندیارخادملو

(قائم مقام فرمانده گردان مالک اشترلشکر25سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)

آن کسانی که هنوز به این انقلاب خوشبین نیستند یا بی طرفندو یا در گوشه ای نشسته اند و شاهداز دست رفتن عزیزان این وطن هستندسفارش می کنم به خود آیند که فردای قیامت شرمنده خدا و رسول خداوائمه نباشند.من به عنوان برادرکوچک شما به همه ی بچه های حزب الله سفارش می کنم که به یاد خدا باشیدو در خط او و در راه به ثمر رسیدن انقلاب مان تلاش وکوشش نماییدکه پشتوانه ی این جمهوری اسلامی شما و نسل های بعدی تان می باشند.ای برادران این بنده ی حقیر به شما سفارش می کنم که اول در خود سازیتان تلاش نموده وبعد از آن دیگران را به این راه دعوت کنید. باشد که آنهاهم جزءدعوت کنندگان شوند.داشته و دشمنان خدارا دشمن داریدو هر لحظه جمهوری اسلامی و مسئولین شما را برای حضور در جبهه دعوت کردند بااشتیاق کامل بپذیریدکه سوره ی نساء آیه ی 76 می فرماید:

آنان که ایمان آورده اند در راه خدا جهاد می کنند و آنان که کافر گشته اند در راه طاغوت مبارزه می کنند. پس ای مومنان مزدوران و دوستان شیطان به قتل برسانید و یقین داشته باشید که توطئه ها و نقشه های شیطانی بسیار سست و ناچیز است.

آق اویلی کر

با سلام و درود فراوان به رهبرانقلاب وتمامی رزمندگان اسلام.

پدر و مادرم:

جای شما این جا واقعا خالی است زیرا که صداقت رزمندگان و لطف آنها جبهه بودن راآسان می سازدو غم آدم را کم می کند.هر چندکه مدتی برای آمدن من به مرخصی نمانده انشاءا... تازه می گردد به امید پیروزی وسلامتی همه رزمندگان.

عیسی قلی کم

ای مادر جان. به سفارش من خوب عمل کن. ای مادر اگر پشت من همیشه گریه و زاری کنی و درقبر خود هیچ گونه آرامشی نخواهم داشت.

وصیت من به تو ای مادر جان راضی و خوشحال بمان.

ای مادر عزیز. درباره تو هرچه بگویم اندک می باشداگر برای هر شب تو صد بارجان خود را فدا کنم باز خیلی اندک است.

عیوض سقالی

پدرومادرم.وقتی که من شهید شدم هیچ گونه ناراحتی را به خود راه ندهید بلکه شاد باشیدکه چنین فرزند مخلص و آگاهی را در راه خداازدست داده ایدچرا که امام عزیزمان گفته است تنهاراهی که انتخاب کرده ایم راه اسلام و قرآن است.

پدر و مادر و برادر و خواهر و همسر و فرزندم همیشه نماز خود را بموقع بخوانید و روزه بگیرید و کمک به جبهه های جنگ بکنید و سلامتی رهبر عزیزمان را از خداوند متعال بخواهید.

عبدالمجید یلقی

دوست گرامی اگر ایمان یک فردقوی باشد بعنوان یک اسلحه می توان استفاده کرد. اگر من به درجه شهادت نائل شدم هیچگاه برای من گریه نکنی بلکه برای من افتخار کنید که درراه آرمان انقلاب اسلامی ایران جانم را فدا کردم.

کسی که در راه خدا و انقلاب اسلامی جانش را فدا کند شهید است و خداوند متعال هم همیشه با شهیدان است.

حمزه صعودی

پدر و مادرم : اگر خبر کشته شدن مرا شنیدید هرگز برایم یک قطره اشک نریزید چون راهی را که من پیشه گرفتم راه حسین است. مادرم همچون کوه استوار باش.

پدر و خواهران و برادرانم پشت سر امام را خالی نگذارید و در نمازهای جماعت و نماز پر شکوه جمعه شرکت نمائید که این عمل پشت دشمنان اسلام را می شکند و موجب ترس و وحشت آنها می گردد و همچنین مسجدها را خالی نگذارید چون اینها سنگر است و دشمن از آن می ترسد.

نیازمحمد پورخدر

پدر, مادر, برادران وخواهرانم شاید ممکن است که دیگر درمیان شما نباشم چرا که خداوند ما را می خواهد. باید به دیدار او بشتابیم. پدرم. از زحماتی که در بزرگ کردن من کشیدی سپاس گزارم اگر احیانا ناراحتی از من دیدی من را ببخش.

خواهران من همیشه حجاب را رعایت کنید.

همیشه عبادت کنید خدا را که با عبادت کردن خدا می توانید رضای او را جلب نمایید.

حلیم بردی قرجه

این جانب حلیم بردی قره جه داوطلبانه برای یاری رزمندگان اسلام آمدم و وصیت می کنم که اگر شهید شدم من را در گورستان گمیشان به خاک بسپارید و از پدر و مادرم می خواهم که هیچ گونه گریه و زاری نکنند از کلیه مردم غیور و شهید پرور ترکمن صحرا می خواهم که اتحاد و همبستگی را حفظ کنند.

احمد مختوم

من خود را فدای اسلام و قرآن و وطن عزیز می نمایم. چون اگر خاک وطن در دست دشمن باشد و اسلام در خطر. زندگی چه معنا و چه مفهومی دارد.

رفتن من مرگ نیست بلکه شهادت افتخار آمیز که نصیب دشمن نمی شود. و این افتخار. خاری بر چشم دشمنان اسلام است واین بزرگترین آرزوی من است.

عبدالغفارایری

پدر و مادر عزیزم. هر موقع من شهید شدم گریه نکن چون انسان به هر حال از این دنیا رفتنی است چه بهتر که در راه دفاع از کشور عزیزم شهید شوم.

حاجی محمد ایری

دوستان من زندگی موقعی ارزش دارد که انسان بداند برای چه آمده و برای چه زنده است و هدف از زندگی را بداند. وقتی دشمنان به این سرزمین اسلامی تجاوز کنند باید در مقابل آنها همانند کوه استوار باشیم زیرا که امام حسین(ع) در مقابل صدها نفر از دشمنان مبارزه کرد و آخر نیز مردانه به شهادت رسید اگر جسم من از تو جدا شود ولی روح من همیشه با تو است و دوستی من و تو هرگز جدا نشدنی است.

عبدالحکیم قره جه

حیات انسان در این دنیا جاودانی نیست باید توشه آخرت را مهیا کنیم تا به آن دنیای جاودانی دست خالی نرویم خدمت به اسلام و وطن وظیفه همه ما مسلمان است این کار نیک هم خیر دنیوی دارد و هم خیر اخروی دارد.

محمود جمشیدی

مادرجان: تو را به جان فاطمه زهرا(ص) قسم می دهم که بعد از شهید شدنم به من افتخار کنی مبادا مهر و محبت مادری بر تو غلبه کند و بگو خداوند فرزندم را از من گرفت. نه بگو خدا بهترین سعادت را که نصیب هر کس نمی شود نصیب فرزندم کرد. امیدوارم خون شهیدان وطن را نکنید شهیدانی که با ایثار و خون خود از اسلام و ناموس و شرف این مرز و بوم دفاع کردند تا شما در آسایش باشید. اگر می خواهید سعادتمند با دولت و حکومت همکاری کنید.

مرتضی جمشیدی

پدرم می دانم شما گرفتار جبهه ها هستی این برایم افتخاراست که پدری با فرزندان جوانش جهاد فی سبیل ا...نموده تا اسلام را یاری دهند.

درخدمت مقدس سربازی در راه اسلام شهادت را قبول نمایم مثل رهبر عزیزم حسین(ع) و فرزنددلاورش علی اکبر علمدارحسین عباس (ع) هر چند من خیلی کوچکم که به عباس علمدارحسین(ع) برسم.

پدر و مادر عزیزم شما را دعوت می نمایم به راه راستین اسلام و پیغمبران قدر شناس خدا و آینده سعادت هر بشر در لوای این پیغمبران بوده است مادرجان شما روح و جان من بودی و از شما می خواهم مرا حلال نمائید. خدا را شکرمی کنم که به من جان داد تا فدای اسلام. این مکتب ارزنده پیغمبر این خون جهنده کلیه مسلمین این شریعت. این طرقت امام نمایم. آنچه دارم از حضرت امام دارم از خداوند می خواهم دشمنان اسلام و امام که قابل هدایت هستند آنها را هدایت فرماید.

عبدالکریم تقی بای

پدر و مادر عزیزم: اگرشما از من انتظار داشتید که در موقع پیری عصای دست شما باشم اما این را بدانید راه خدا از این مسائل بالاتر است و از تو مادر عزیزم که چقدر تو را دوست داشتم و می خواهم که شیرت را بر من حلال کنی و پدرم که چقدر تو را دوست داشتم از تو می خواهم من را در راه خدا حلال کرده باشی و در شهادت من گریه نکنید و شما را به خاطر تربیت فرزند این چنین. سپاس گزار خدا هستم.

خدایا: می دانم آن چه را که می خواهی می کنی. انسان یک بار می میرد چه جای خوشبختی است که این کشته شدن و هم مردن در راه خدا باشد و اگر شما نیز چنین باشید یعنی زندگی و رفتار و مقام اعمال خودد رازیرنظر الله ببینید یقین بدانید که رستگار خواهید شد.

این برهه از زمان. چنین مبارزه ای را به ما آموخت و حس خدا جویی را در ما زنده کرد. پس از شما می خواهم که دنبال امام باشید و او را تنها نگذارید و همیشه از او تبعیت کنید و همیشه از ولایت فقیه پشتیبانی کنید که آسیبی به شما نرسد.

بهرام محمد خیوه ای

از شما اقوام و بستگان خود می خواهم که همیشه زینب وار و حسین وار و قاطعانه امام را یاری کنید و راه شهیدان را ادامه دهید وازپدرم و مادرم می خواهم که هیچ وقت بخاطر من ناراحت نشوید چرا که قرآن می فرماید:

( گمان نبرید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند. بلکه زنده اند و نزد خدا روزی دارند.)

محمد احمد عباسی

من طبق آیه: اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم و اینکه امام عزیزمان فرمود که امروز جبهه های جنگ نیاز به حضور شما نیروهای بسیجی دارد وظیفه خودم دانستم که در جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت کنم و خداوند چنین توفیقی عنایت کرده است که با سپاه محمدی اعزام شوم باید از ولی امر اطاعت کنید از جای خودتان حرکت کنید و به جبهه بیائید زیرا این قیام زمینه ساز حکومت مهدی (عج) است امیدوارم که انشاء ا... فرزندانم را هم ادامه بدهند و این راهی است که آنها نیز باید به همین راه بروند و با دشمنان خدا بجنگند. امام صادق (ع) فرمود: از خدا بخواهید فرج فرزندم مهدی را. زیرا فرج از فرج ما و فرج مومنین است... خدایا توفیق عبادت و اطاعت و بندگی و شهادت در راه خدا را به ما عنایت بفرما. خدایا تا آخرین نفس ما را جزء یاران امیرالمومنین (ع) قرار ده.

عبدالرحمان کم

به آرزویم که همانا شهادت است رسیده ام در مرگ خونبارم گریه نکنید تا من با خیال آسوده بخوابم.

شهدا همیشه زنده اند و فقط جسم ما پیش شما نیست. روح ما همیشه جاوید است.

عبدالجلیل کر

پدر و مادر عزیزم اگر چنانچه شهادت نصیبم گردد بدانید که به آرزوی دیرینه خود رسیده ام چون من راهی را انتخاب نموده ام که شهدای صدر اسلام به من آموخته بودند. خداوند شما را صبر و شجاعت دهد تا پس از شهادت ناراحت نشده و بر پیکر گلگون خفته در تابوتم زاری نکنید.

رجب محمد دوجی

اگر من در نبرد با کفار شهید شدم ناراحتی به خود راه نده که من به بهترین آرزوی خودم رسیده ام یعنی از این دنیای پوچ ولی به دنیای ابدیت پرواز نموده ام.

از شهادت من ناراحت نشوید این بزرگترین انتظار من است برای من دعا کن و برای روح من قرآن ختم کن.

تاج محمد کر

خطاب به شما برادر عزیز حاج محمد کر. همچنان که وقتی پیش شما بودم سفارش کردم باز هم می گویم مواظب پدر و مادرم باش و مواظب برادرانم باش و به آنها کمک کن مبادا پدر و مادرم را تنها بگذاری آنها جز تو کسی را ندارند.

عبدالحمید ایگدری

مادرجان شما باید خوشحال باشید که فرزندی داری که به خدمت در راه اسلام و پاسداری از انقلاب و میهن مقدس کمر بسته خانواده را در میان اهل محل سربلند نموده.

این جنگ برای ما موهبت بزرگی است و به ما نشان می دهد که آمریکا از ملت ماسیلی بزرگ خورده و از ناامیدی دست و پا می زند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 1,273